Τι κάνει ο Διαχειριστής ηλεκτρονικού καταστήματος; Το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθεί. Τα τελευταία χρόνια σημειώθηκε απότομη αύξηση του αριθμού των θέσεων διαχειριστή ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτοί οι διαχειριστές είναι υπεύθυνοι για την παρουσία διαδικτυακών πωλήσεων ενός λιανοπωλητή και αναλαμβάνουν εργασίες που κυμαίνονται από την επιλογή της σειράς προϊόντων έως τη διαχείριση επιστροφών. Τι είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο; […]
Blog
100% Επιδότηση για eShop έως 5.000 ευρώ
Μέχρι και με 5.000 ευρώ θα επιδοτούνται τα καταστήματα λιανικής πώλησης για την κατασκευή eshop μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ. Ένα νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης μέσω του ΕΣΠΑ, που θα επιδοτεί τη δημιουργία eshop για τα καταστήματα λιανικής πώλησης, αναμένεται να ξεκινήσει στο τέλος της χρονιάς με προϋπολογισμό 80 εκατ. ευρώ. Τα παραπάνω έκανε γνωστά σε συνέντευξή […]
Έρευνα: 72% των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων με ελλιπή ενημέρωση
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα σε ποσοστό που φθάνει ακόμη και το 72% δεν παρέχουν καθόλου ή παρέχουν ελλιπή ενημέρωση στους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους. Αυτό προέκυψε από δειγματοληπτικό έλεγχο – «σάρωση» (sweep) που πραγματοποιήθηκε υπό το συντονισμό της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων […]
Επιδότηση ΕΣΠΑ για Κατασκευή eShop 2020
Επιδότηση ΕΣΠΑ έως 65% για την ανάπτυξη e-shop, website και για συστήματα ERP, CRM Οι εταιρείες μπορούν να να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-business) και να λάβουν επιδότηση ΕΣΠΑ έως 65% για την ανάπτυξη e-shop, website και για συστήματα ERP, CRM. Η επιδότηση παρέχεται από το πρόγραμμα «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και […]
Διαφήμιση Ηλεκτρονικού Φαρμακείου
Διαφημίσεις φαρμακείων: Τι επιτρέπεται και τι όχι Διευκρινίσεις από τον Ηλία Δημητρέλλο, νομικό σύμβουλο του ΠΦΣ Κατόπιν αρκετών ερωτημάτων που δέχτηκε ο ΠΦΣ σχετικά με τις διαφημίσεις των φαρμακείων, ο νομικός σύμβουλος του Συλλόγου, Ηλίας Δημητρέλλος, συνοψίζει τα άρθρα του Κώδικα της Ελληνικής Φαρμακευτικής Δεοντολογίας που αφορούν το θέμα.Καθίσταται σαφές, όπως αναφέρει ο ειδικός, ότι απαγορεύεται ρητώς η προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων από φαρμακεία […]
Έκθεση: Τα νέα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα
Η ψηφιακή επανάσταση επηρεάζει το λιανικό εμπόριο και μετασχηματίζει τις καταναλωτικές επιλογές. Η εποχή των υγειονομικών περιορισμών παράλληλα, αναδεικνύει τόσο την προσαρμοστικότητα των καταναλωτών, όσο και τις προκλήσεις για τις επιχειρήσεις σ’ ένα διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας. Η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αντιστρέφοντας δείκτες που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΣΕΒ το […]
Νέα Υπηρεσία: Αξιολόγηση Ηλεκτρονικού Καταστήματος eShop Audit
Αξιολόγηση Ηλεκτρονικού Καταστήματος eShop Audit H MyeShopManager ανακοινώνει την παροχή της νέας υπηρεσίας eShop Audit, με την οποία αξιολογείται και βελτιώνεται η απόδοση ηλεκτρονικών καταστημάτων. Η ομάδα του MyeShopManager με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων, ελέγχουν τεχνικά και επιχειρηματικά το eshop σας και σας προτείνουν βελτιώσεις οι οποίες αναμένεται να: Βελτιώσουν τεχνικά […]
Έρευνα: Σημαντική αύξηση για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα το 2017
Ολοκληρώθηκε η ετήσια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με την συμμετοχή 1300 online αγοραστών. Η έρευνα διεξήχθη τον Οκτώβριο-Νοέμβριο 2017 και τα λεπτομερή αποτελέσματα ανακοινώθηκαν στο 13ο eBusiness Forum που διοργάνωσαν το ΕΙΠ/ΕΕΔΕ και το ELTRUN/ΟΠΑ την Πέμπτη 7/12/2017. Ακολουθούν περιληπτικά τα κύρια ευρήματα της έρευνας. 1. Σημαντική […]
Έρευνα: 5 δισ. ευρώ Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα το 2017
Αυξήθηκε το 2017 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου και ταυτόχρονα οι online αγοραστές έγιναν πιο «ελληνοκεντρικοί». Ταυτόχρονα, πρώτη φορά οι πληρωμές μέσω (χρεωστικής) κάρτας ξεπέρασαν τις πληρωμές μέσω αντικαταβολής. Αυτά είναι τα πιο σημαντικά συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας ηλεκτρονικού εμπορίου του Eltrun, που διεξήχθη με τη συμμετοχή 1.300 online αγοραστών και την επιστημονική ευθύνη του […]
Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται για τη δημιουργία E-Shop ηλεκτρονικό κατάστημα
Με το πλαστικό χρήμα και τις ηλεκτρονικές πληρωμές να έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινή ζωή των πολιτών, τα καταστήματα ηλεκτρονικής πώλησης, τα λεγόμενα e-shop, βρίσκονται σε άνθηση. Στα e-shop οι καταναλωτές βρίσκουν τα πάντα. Από χειροποίητα κοσμήματα, διακοσμητικά σπιτιού, είδη ένδυσης και υπόδησης, ηλεκτρικές συσκευές, έπιπλα, είδη γραφείου, ηλεκτρονικές συσκευές. Καθημερινά τα ηλεκτρονικά […]